poniedziałek, 20 września 2010

Must Have!

Przychodzę do Was z nowiną... :) Mianowicie, przyszły wreszcie moje cudeńka z H&Mu. Sądziłam, że będą solidniejsze no ale. Przy okazji mój Dziadek stwierdził (na widok mojej atrapy czasomierza), że odstąpi mi jeden zegarek na łańcuszku... ^^ Strasznie się cieszę, ponieważ jest calutki ze srebra i jest pamiątką po moim pradziadku.
Planuję, a raczej poluję na kolczyki, które upatrzyłam sobie standardowo na Allegro. Przyznam szczerze, iż nigdy dotąd takich nie widziałam nigdzie... A tu proszę! No i się zakochałam- miłość od pierwszego wejrzenia. Biorąc pod uwagę, iż jestem totalnie bez jakichkolwiek funduszy, jestem załamana. Ale jakoś sobie poradzę i je zdobędę. O!

Postanowiłam w ogóle pokazać Wam, które drobiazgi muszę posiadać. Hmm.. "muszę" to słowo dziwnie brzmi, no ale MUSZĘ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz