środa, 1 września 2010

Kolejny "haul"

Kolejnym moim zakupem okazał się ten oto naszyjnik z przysłowiowymi "duperelkami". Skąd? Oczywiście nikt nie powinien mieć wątpliwości...- "I am". Cena tego 'drobiazgu' to dokładnie 29,90zł. Tak, wiem. Mnie także przeraziła cena, bo nie przywykłam płacić za sztuczną biżuterię aż 30 zł. Jednakże wszystkie miłe komentarze na jego temat, które codziennie słyszę (a nie jest ich mało) rekompensują mi to. Zresztą mam 18-ście lat, zarabiam (dobrowolnie) na swoje wydatki , więc na co innego mam nie wydawać (prócz książek)? :D

Pod koniec mojej wycieczki po "Sferze II " w Bielsku- Białej trafiłam na biżuterię marki "Six" w C&A... No i ostatecznie wyszłam stamtąd wraz z zestawem kolczyków. Cena: 19.90zł

Tak w ogóle to zamarzam! :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz